RSS Feed

Time goes bye.. He’s not a baby anymore

This morning have a little chit chat with my husband..

me : Mas, Rayhan pergi sekolah ga?? (kemarin ga sekolah karna kesiangan bangunnya)

husband : Sekolah dong.. tau ga Mon, pinter banget loh dia, bangunin Erick cuma buat minta tolong pakein ikat pinggang!!

me : Masa????

Husband : Iya, jadi pas tadi Mon berangkat Erick ketiduran lagi trus tau2 Rayhan bangunin Erick buat minta tlg pakein Ikat pinggangnya!! udah mandi, keramas, sikat gigi, pake seragam sekolah, baju dimasukin rapi bangettt deh (nada bangga) udah pake kaos kaki juga!!

me : *speechlesssss* then i only can said.. pinter banget yah :))

then I think.. oh my he’s not a baby anymore *terharu*

Gw masih suka peluk-peluk dia, cium-cium dia hihihihihi pantesan udah ga mau lagi kadang2 malu kali yahh..

Kalo udah kaya gini.. inget masa-masa dia msh baru lahir, 1 bln, 4 bln ..

soon or later .. he’ll say ” Mom.. meet my Girlfriend” or ” mom am getting married” and then He’ll have his own children and I become a grandma!! oh my this kinda thing makes me feel OLD!!😀😀😀

About Dora Marisca

Independent - Stubborn - Caring - Cheerfull :))

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: